Δυστύχημα Παντελίδη: Ξεκίνησε η «μάχη» των αποζημιώσεων

Το κεφάλαιο των αποζημιώσεων των δύο κοριτσιών που επέβαιναν στο αυτοκίνητο του Παντελή Παντελίδη και τραυματίστηκαν στο τροχαίο, όπου έχασε τη ζωή του ο τραγουδιστής, ανοίγει και εκτιμάται ότι θα κλείσει στις δικαστικές αίθουσες. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο έχουν αρχίσει πια να ξεκαθαρίζουν και οι δικηγόροι των εμπλεκόμενων πλευρών ετοιμάζονται για τη «μάχη» των αποζημιώσεων.


Καθοριστικό ρόλο αναμένεται να παίξουν τόσο τα αποτελέσματα της εξέτασης DNA που επιβεβαιώνουν ότι ο αδικοχαμένος τραγουδιστής ήταν οδηγός του τζιπ, όσο και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων του Παντελή Παντελίδη, που κατέγραψαν πάνω από 2 γραμμάρια αλκοόλ ανά λίτρο αίματος. Η συγκεκριμένη ποσότητα είναι τουλάχιστον τέσσερις φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο των 0,5 γραμμαρίων ανά λίτρο και, σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας προκαλεί απώλεια των αισθήσεων, σύγχυση και αδυναμία συντονισμού των κινήσεων.

Στην περίπτωση που μιλάμε για οδήγηση, αν στο αίμα του οδηγού εντοπιστεί αλκοόλ 1γρ. ανά λίτρο αίματος ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος είναι δεκαπλάσιος, ενώ με ποσότητα 2 γρ/λίτρο υφίσταται εκατονταπλάσιος κίνδυνος πρόσκλησης ατυχήματος.

Όπως είχε εξηγήσει πριν λίγες μέρες, μιλώντας στο CNN Greece η ασφαλιστική σύμβουλος Βάσω Μπιτζιλαίου, είναι ξεκάθαρο πως τα ασφαλιστήρια συμβόλαια δεν καλύπτουν αποζημίωση για ατυχήματα που προκαλούνται από οδηγό που βρίσκεται υπό την επίδραση αλκοόλ ή άλλων ουσιών. Το τοπίο είναι θολό σε ότι αφορά την αποζημίωση των συνεπιβατών, καθώς αν κάποιος γνωρίζει ότι ο οδηγός είναι μεθυσμένος και παρ όλα αυτά μπαίνει στο αυτοκίνητο μαζί του και συμβεί ατύχημα, το δικαστήριο μπορεί να τον θεωρήσει συνυπαίτιο, συνεπώς δεν θα έχει δικαίωμα για αξιώσεις οικονομικές.




Σε ότι αφορά το συγκεκριμένο τροχαίο, ο εξειδικευμένος σε τροχαία δυστυχήματα δικηγόρος Άρης Αρτόπουλος, τόνισε μιλώντας στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, ότι αποζημίωση αναμένεται να ζητήσουν τόσο η συνοδηγός, όσο και η κοπέλα που καθόταν στο πίσω κάθισμα του οχήματος που οδηγούσε ο δημοφιλής τραγουδιστής.

Σε ότι αφορά τη συνοδηγό, θα έρθει αντιμέτωπη με δύο προβλήματα τα οποία εκτιμάται πως θα μειώσουν την αποζημίωσή της. Το πρώτο είναι το γεγονός ότι δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας, που ενδέχεται να μειώσει την αποζημίωσή της από 10 έως 40%. Ωστόσο, αν ο δικαστής κρίνει ότι ο τραυματισμός της θα επερχόταν ακόμη κι αν φορούσε ζώνη ασφαλείας, τότε δεν θα κριθεί συνυπαίτια του τραυματισμού και έτσι δεν θα μειωθεί η αποζημίωσή της.

Το δεύτερο πρόβλημα έχει να κάνει με την κατάσταση του οδηγού, ο οποίος βρισκόταν-σύμφωνα με τις τοξικολογικές εξετάσεις- υπό την επήρεια μέθης. Αν αποδειχθεί από την προανάκριση ότι η συνοδηγός γνώριζε ότι ο Παντελής Παντελίδης ήταν μεθυσμένος, αναμένεται να απολέσει από 10 έως 40% της αποζημίωσης.

Σε μια πρώτη εκτίμηση σε ότι αφορά το ύψος της αποζημίωσης της Φρόσως Κυριάκου, αυτή θα κυμαίνεται από 5.000-15.000 ευρώ.

Τελείως διαφορετική είναι η περίπτωση της Μίνας Αρναούτη, της κοπέλας που καθόταν στο πίσω κάθισμα του τζιπ και φορούσε ζώνη ασφαλείας. Η 30χρονη κοπέλα τραυματίστηκε βαριά κι εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Ωστόσο και στην περίπτωσή της υπάρχει το ενδεχόμενο να μειωθεί η αποζημίωση, εφόσον αποδειχθεί ότι και εκείνη γνώριζε πως ο Παντελής Παντελίδης είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και δεν ήταν σε θέση να οδηγήσει. Σε ότι αφορά το ύψος της αποζημίωσης που αναμένεται να λάβει η νεαρή κοπέλα, σε περίπτωση που η βλάβη από το τροχαίο είναι μόνιμη και μη αναστρέψιμη, μπορεί να φθάσει ακόμη και τις 150.000 ευρώ.

Σε ότι αφορά την ασφαλιστική εταιρεία, συνηθίζεται να κινείται νομικά κατά των κληρονόμων του οδηγού που προκάλεσε το δυστύχημα, για να πάρει πίσω τα χρήματα που έδωσε για τις αποζημιώσεις των συνεπιβατών.

Το γεγονός ότι ο Παντελής Παντελίδης βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, και σε περίπτωση που κριθεί υπαίτιος του δυστυχήματος, στερεί από την οικογένειά του το δικαίωμα της αποζημίωσης. Βέβαια δεν αποκλείεται η οικογένεια να στραφεί κατά του Δήμου, σε περίπτωση που αναδειχθεί κακοτεχνία του οδοστρώματος ή ακόμα και κατά της αυτοκινητοβιομηχανίας, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι υπήρξε ελάττωμα στα μηχανολογικά συστήματα του οχήματος.

Αόρατα Γεγονότα

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'