Τον βίαζε καλόγρια στα 12 του -Σήμερα έμαθε ότι έχει κόρη 62 ετών (ΦΩΤΟ)

Συγκλονίζει η ιστορία ενός άνδρα 76 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αποκάλυψε ότι στην ηλικία 12 ετών έπεσε θύμα βιασμού κατ΄ επανάληψη από καλόγρια. Σήμερα ωστόσο, γνώρισε την κόρη του, ηλικίας 62 ετών. Ανατριχίλα από τα όσα αναφέρουν πατέρας και κόρη


Σοκ έχει προκαλέσει η αποκάλυψη του Έντουαρτ Χέισον ότι σε ηλικία των 12 ετών και ενώ ήταν σε καθολική χορωδία στην πόλη Λάνκαστερ έπεσε θύμα κακοποίησης από καλόγρια.

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι έχει αποκτήσει μία κόρη την οποία και σήμερα κατάφερε να συνταντήσει.

30 χρόνια από την πρώτη προσπάθεια χωρισμού Κράτους-Εκκλησίας
Όταν ο αρχαίος Σέρβος Βασιλιάς κάνει παιδιά σήμερα με τα... σταφύλια του
Σοκ στη Βόρεια Ελλάδα: Παπάς πιάστηκε στα πράσα με νεαρό άντρα

Μετά από πολλά χρόνια σιωπής, ο Έντουαρτ κατήγγειλε πως μία Ιρλανδή καλόγρια, ηλικίας 27 ετών, τον βίαζε επί τρία έτη. Ο εφιάλτης του θύματος ξεκίνησε την τρυφερή ηλικία των 12 ετών. Κάποια στιγμή η καλόγρια έμεινε έγκυος και έφυγε από την αποστολή. Τότε έφυγε και ο Έντουαρτ από οικότροφος.

Ο Έντουαρτ Χέισον σε ηλικία 14 ετών

«Κυκλοφορούσε χωρίς εσώρουχα και μου μιλούσε βρώμικα»
Συγκλονίζουν τα όσα αποκαλύπτει σήμερα ο 76χρονος.

«Ήμουν μόλις 12 ετών μου κατέβασε τα παντελόνια και με έριξε στο πάτωμα. Έκατσε πάνω μου ενώ αυτό της έγινε συνήθεια. Κυκλοφορούσε χωρίς εσώρουχα και μου μιλούσε βρώμικα. Δεν την άφηνα να με φιλήσει. Πίστευα ότι τα παιδιά γίνονται όταν ένας άνδρας φιλάει μία γυναίκα» αποκάλυψε χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1.

 Ο Έντουαρτ Χέισον και η 62χρονη κόρη του, καρπός του βιασμού του από την 27χρονη καλόγρια


«Τα παιδιά μου απέκτησαν παππού»
Ο Έντουαρτ γνώρισε την κόρη του, η οποία εδώ και 20 χρόνια έψαχνε κι εκείνη τον πατέρα της.

«Μετά από 20 χρόνια που έψαχνα τον πατέρα μου τελικά τον βρήκα στα 62 μου. Τα παιδιά μου απέκτησαν παππού» είπε η κόρη του Έντουαρτ.

Αόρατα Γεγονότα

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'