Δόθηκε στην κυκλοφορία η υποθαλάσσια σήραγγα της Κωνσταντινούπολης (BINTEO)

H υποθαλάσσια σήραγγα της Κωνσταντινούπολης αναδείχθηκε μαζί με το δικό μας Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος ως μία από τις καλύτερες κατασκευές για το 2016 . Πλέον ήρθε η στιγμή να παραδοθεί και σε χρήση αλλάζοντας την ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Ο λόγος για την υποθαλάσσια σήραγγα, Eurasia Tunnel, που εγκαινιάστηκε την Τρίτη από την Ταγίπ Ερντογάν και παραδόθηκε στην κυκλοφορία σήμερα το πρωί.


Η σήραγγα έχει συνολικό μήκος 14,6 χιλιομέτρων και καλύπτει ένα κομμάτι που έχει αυξημένη κίνηση από το Καζλίτσεσμε της ευρωπαϊκής πλευράς της Πόλης μέχρι το Γκιόζτεπε της ασιατικής. Θα μειώσει τον χρόνο κάλυψης σε 15 λεπτά από τα 100 που χρειάζονται τώρα για να διανύσει κανείς την απόσταση αυτή. Τα 5,4 χιλιόμετρα της σήραγγας που έχει σχεδιαστεί να αντέχει σεισμούς των 9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, είναι κάτω από τη θάλασσα. Το πιο βαθύ σημείο είναι στα 106 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Το όριο ταχύτητας στη σήραγγα έχει οριστεί στα 70 χλμ την ώρα. Απαγορεύεται η διέλευση φορτηγών και οχημάτων ύψους πάνω από 2,8μ. Το τούνελ παρακολουθείται με κάμερες και ηλεκτρονικά μέσα για ασφάλεια και παραβάσεις. Τα εγκαίνια έγιναν μεν αλλά τα πρώτα οχήματα πέρασαν σήμερα 22 Δεκεμβρίου στις 7:00 το πρωί.

Διαβάστε επίσης
• Γιατί δεν συνελήφθη ζωντανός ο δολοφόνος αστυνομικός;
• Οι ΥΠΕΞ της Ρωσίας, του Ιράν και της Τουρκίας συμφώνησαν να υπογράψουν κοινή διακήρυξη για τη Συρία
• Η δολοφονία του Ρώσου πρέσβη φέρνει πιο κοντά Ρωσία-Τουρκία



Η σήραγγα αρχικά θα λειτουργεί για 14 ώρες την ημέρα και σταδιακά μέχρι τις 30 Ιανουαρίου του 2017 θα αρχίσει να λειτουργεί σε εικοσιτετράωρη βάση. Αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 1.290 έως και 130 χιλιάδες διερχόμενα αυτοκίνητα. Το κράτος έχει εγγυηθεί στο σχήμα που ανέλαβε την ανέγερση και εκμετάλλευση για 24 χρόνια, τη διέλευση τουλάχιστον 68.500 οχημάτων ημερησίως. Για το έργο δαπανήθηκαν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ο σχεδιασμός, κατασκευή και η λειτουργία του σχεδίου για 24 χρόνια και 5 μήνες θα ανήκει στην εταιρεία ATAŞ. Με την ολοκλήρωση της σχετικής προθεσμίας το έργο θα μεταβιβαστεί στο Δημόσιο.



Αόρατα Γεγονότα

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'