Η Μαρί Κυριακού προσπαθεί να μας πείσει ότι παντρεύτηκε τον ηλικιωμένο από έρωτα

Η Μαρί Κυριακού προσπαθεί να δώσει την εικόνα ότι δεν δίνει σημασία στο «τι θα πει ο κόσμος».
Δήλωσε στο ΟΚ, «Είμαι με αυτόν τον άνθρωπο επειδή τον αγάπησα» προσπαθώντας να μας πείσει ότι τον ερωτεύτηκε. Η παρουσιάστρια φτιάχνει το προφίλ της απλής γυναίκας που μέσα από την εκπομπή της θέλει να προσφέρει αγάπη.


«Πριν από τα βιβλία μου, ο κόσμος έβλεπε ένα πρόσωπο μέσα από την τηλεόραση, δεν με γνώρισε ουσιαστικά, ήξερε μόνο το φιλανθρωπικό έργο που κάνουμε μέσα από το Με Αγάπη. Μπορεί να φαντάζονταν ένα πρόσωπο που δεν τσαλακώνεται» είπε στο ΟΚ και συνέχισε:

Περισσότερα
• Ετοιμοθάνατος ο Μίκαελ Σουμάχερ -Διαψεύστηκαν ισπανικά δημοσιεύματα που τον ανέφεραν νεκρό
• Το κατοικίδιο της Μαριάννας: «Το βράδυ της ανακοίνωσης του δημοψηφίσματος δεν κοιμήθηκα καλά» (BINTEO)

«Στην αρχή της σχέσης με τον σύζυγο μου και στα πρώτα χρόνια του γάμου μου ήμουν περισσότερο μαζεμένη από το κανονικό. Αισθανόμουν μία αμφιβολία στα βλέμματα του κόσμου, οπότε ήμουν πιο συγκρατημένη. Τα χρόνια όμως πέρασαν και θέλω να πιστεύω ότι απέδειξα ποια είμαι πραγματικά. Είμαι με αυτόν τον άνθρωπο γιατί τον αγάπησα. Για μένα ήταν πολύ φυσιολογικό να είμαστε μαζί και δεν με ενδιέφερε τίποτε άλλο. Μέσα από τη δουλειά μου απέδειξα ότι δεν επιδίωξα ποτέ να γίνω μία κυρία που κάθεται και κάνει νύχια, ψώνια και κοσμικές εμφανίσει. Δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω, και μάλιστα να δουλεύω πολύ. Δεν με απασχολεί πια αν θα με κοιτάζει κάποιου στραβά. Ήδη από τη συναναστροφή μου με τον κόσμο μέσω της εκπομπής είχε φανεί ότι είμαι ένας απλός άνθρωπος. Όταν ξεκίνησα να φέρνω τα παιδιά σε επαφή με τα βιβλία μου, οι γονείς πάλι έβλεπαν ότι είμαι ένας κανονικός άνθρωπος. Που θα βγει έξω με σκισμένο τζιν ή τη φόρμα του, θα γελάσει δυνατά... δεν θα κρυφτώ ούτε θα προσποιηθώ»

Τι να πεις, μπορεί όντως τον ερωτεύτηκε. Όποιος κι αν είναι ο λόγος δικαίωμα της και δεν μας πέφτει λόγος για την προσωπική ζωή της, αλλά δεν δεχόμαστε τα παραμύθια για τους έρωτες.
Μπορεί να 'ναι και βίτσιο στην τελική.

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα άλλωστε.

Φιλούθκια

Μαρία Γεωργακοπούλου για τα Αόρατα Γεγονότα

Υ.Γ.1: Χτίζει προφίλ φιλάνθρωπης πλούσιας κυρίας τύπου πρέσβειρας Μαριάννας;
Υ.Γ.2: Με την κρίση όλο και περισσότερες κορασίδες ανακαλύπτουν τα λεπτά αισθήματα των γερόντων, το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους φουσκωτούς κούρους που βρίσκουν θεσπέσιες τις άνω των 60 γραίες.

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'