ΗΠΑ: Γυναίκα Ισχυρίζεται ότι έχει Σχέση με τον Βigfoot Μεγαλοπόδαρο και Θέλει να κάνουν παιδί

Εμείς ως επί το πλείστον ασχολούμαστε στην ιστοσελίδα μας με περίεργες ειδήσεις και λίγο πολιτική. Αλλά βρήκαμε αυτή την ιστορία που αποτελεί "βλασφημία" για το παράξενο και έπρεπε να τη μοιραστούμε μαζί σας. Απολαύστε.


Η Nancy Hoggert από το Belfair της Ουάσιγκτον, δήλωσε στο Big Foot Tracker ότι αυτή και ο περίφημος Μεγαλοπόδαρος (Bigfoot) έχουν σεξουαλική σχέση από το 2008 και "προσπαθούν να ξεκινήσουν οικογένεια". Ισχυρίζεται ότι ο Bigfoot ζει στην κομητεία Mason, της Ουάσινγκτον και ότι αντιμετώπισε για πρώτη φορά το θηρίο, ενώ μεγάλωνε φυτά μαριχουάνας.

«O Bigfoot στεκόταν εκεί τρώγοντας όλα τα μπουμπούκια των φυτών μου», είπε η Hoggert. «Στην αρχή ήθελα να τρέξω καθώς ήταν πολύ τρομακτικός, αλλά σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να φάει όλα τα φυτά μαριχουάνας και χρησιμοποιώ για να βγάλω τα προς το ζην. Τον σημάδεψα με το κυνηγετικό όπλο μου και αυτός σήκωσε τα χέρια του, φοβισμένος».

«Όταν κοίταξα προς τα κάτω, παρατήρησα ότι είχε μια τεράστια στύση ανάμεσα στα πόδια του. Δεν το κατάλαβα καλά καλά και σε μια στιγμή, από εκεί και πέρα η κατάσταση κατά κάποιο τρόπο μετατράπηκε σε ταινία ενηλίκων. Δεν ξέρω αν αυτός άρχισε ή εγώ. Μου έκανε από πίσω και ένιωσα υπέροχα».

Η Hoggert είπε η σχέση δυνάμωσε και από απλώς «σεξουαλικοί σύντροφοι» κατέληξαν σε μια βαθιά αγάπη.

«Είναι τόσο γλυκός και στοργικός», δήλωσε η Hoggert. «Μου φέρνει λουλούδια και μανιτάρια. Με κρατά ενώ ονειρευόμαστε. Το μόνο μειονέκτημα του είναι ότι δεν μιλάει αγγλικά. Τον διδάσκω πως να λέει το όνομά μου, αλλά το λέει αλλοιωμένα και δεν το προφέρει σωστά ... Νουνννανσευ».

Η Hoggert είπε ότι προσπαθούν να κάνουν παιδί, που δεν είναι τυχεροί μέχρι στιγμής, αλλά είναι βέβαιη ότι θα συμβεί, παρόλο που είναι 52 ετών.
«Όταν μείνω έγκυος, ο Bigfoot, ή John όπως τον αποκαλώ κι εγώ πρόκειται να εγκατασταθούμε και να ζήσουμε μια ήσυχη ζωή στο σπίτι μου. Αυτός αγαπά να ζει στο δάσος, αλλά απεχθάνομαι τις σχέσεις μεγάλων αποστάσεων. Πρέπει να μετακινούμε για τρεις ώρες ώστε να είναι με τον άνθρωπο μου. Περνάει ο καιρός και το καύσιμο είναι ακριβό».

Η Hoggert είπε επίσης ότι πρόκειται να αλλάξει νομικά το επίθετό της σε Nancy Bigfoot.
Δείτε επίσης:
Φυσικά, το μεγάλο ερώτημα...Η Hoggert θα αποκαλύψει τον Bigfoot στο κοινό; Θα έχει τελικά, η ανθρωπότητα τη ζωντανή απόδειξη ότι το μυθολογικό πλάσμα είναι πραγματικό;

«Μπα», δήλωσε η Hoggert σχετικά με την παρουσίαση του Bigfoot στον κόσμο. «Οι επιστήμονες της κυβέρνησης θα τον συλλάβουν και θα τον τεμαχίσουν ή θα προσπαθήσουν να τον μετατρέψουν σε στρατιώτη για να πολεμήσει το ISIS ή κάτι τέτοιο. Ξέρετε πώς είναι η κυβέρνηση».

Λέει επίσης ότι θα πουλήσει φωτογραφίες και τα δείγματα της γούνας του Bigfoot μέσω μιας ιστοσελίδας που προτίθεται να φτιάξει.

«Τώρα που η μαριχουάνα είναι νόμιμη στην πολιτεία της Ουάσιγκτον δεν έχω εισόδημα», δήλωσε η Hoggert. «Έτσι, αξιοποιώντας τη φήμη του φίλου μου σκοπεύω να κάνω χρήματα».

Συγγραφή-Μετάφραση-Επιμέλεια και Απόδοση κειμένων στα ελληνικά 
Περικλής Παπαδόπουλος για τα Αόρατα Γεγονότα
Αναφορές:
  1. http://www.moron.com/woman-relationship-with-bigfoot/
Άδεια Creative Commons
Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'