Δείτε ποιος είπε για Πάολα και Παντελίδη: "ή εγώ είμαι UFO ή αυτοί"

Συνέντευξη στην κυριακάτικη εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» και στον δημοσιογράφο Γιάννη Χατζηγεωργίου παραχώρησε ο Δημήτρης Πουλικάκος.

Ο Δημήτρης Πουλικάκος στην εφ'όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε, μίλησε για πρόσωπα της ελληνικής μουσικής... χωρίς φόβο και πάθος!

Ακούει ο Δημήτρης Πουλικάκος στο σπίτι του μουσική;
«Παντού και πάντα ακούω μουσική . Σίγουρα δεν ακούω τα πασοκολαϊκοέντεχνα, αν και υπάρχουν και ωραία τραγούδια ανάμεσα σ' αυτά, τα οποία πολλές φορές, δυστυχώς, εκτελούνται κι αυτά εξ επαφής. (γελάει) Δεν μπορώ την κλαψ...ιά. Για να κάνεις τον άλλον να κλάψει δεν πάει να πει ότι πρέπει να κλαις κι εσύ! Και φοβάμαι ότι και οι επίγονοι του Χατζιδάκι δεν έχουν καταλάβει τίποτα απ' αυτόν, τι ήταν και τι εκπροσωπούσε» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.

Στα μπουζούκια έχεις πάει; Έχω προλάβει τον Τσιτσάνη, τον Παπαιωάννου, τον Βαμβακάρη, τον Στράτο, τον Στελλάκη, τον Περπινιάδη, τον Χρηστάκη, τον Ζαμπέτα, που ήταν όλοι τους ένα είδος ροκ, χωρίς να το ξέρουν κιόλας, άρα ακόμη καλύτερα.

Γνωρίζεις την ύπαρξη της Πάολας και του Παντελίδη; Τους ακούω καμιά και μου λένε «αυτός είναι ο τάδε». Δεν βλέπω καμία συνάφεια. Ή εγώ είμαι UFO ή αυτοί. (γελάει)

Το είδαμε εδώ: gossip-tv.gr
Αόρατα Γεγονότα

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'