Τα κάνει αόρατα!

«Θα σκίσω κι εσένα και τον εισαγγελέα. Εγώ δεν καταλαβαίνω τίποτα, είμαι ο Μελισσανίδης. Δεν θα μπορείς να κοιμηθείς. Δεν θα μπορείς να κυκλοφορείς, θα γίνω ο εφιάλτης σου. Ο φόβος μου θα σε καταδιώκει παντού. Εγώ είμαι ο Μελισσανίδης και δεν σηκώνω.

Θα έρθουν στο σπίτι και την ώρα που κοιμάσαι θα σε τινάξουν στον αέρα. Εγώ έχω μάθει να μιλάω με μεγάλους δημοσιογράφους. Εψαξα για σένα και θα σε σκίσω».[...] «Θέλω να μου τα πεις αυτά με το πιστόλι στον κρόταφο».

unfollow

ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΩΝ

10εκ. ληξιπρόθεσμές Οφειλές στο δημόσιο

AEGEAN OIL

26 εκ. απλήρωτα πρόστιμα για φορολογικές παραβάσεις

7εκ. ληξιπρόθεσμές Οφειλές στο δημόσιο

12 χρόνια καθυστέρηση εκδίκασης υπόθεσης λαθρεμπορίου

9 αναβολές

1 παραγραφή

6,3 εκ λίτρα διακινήθηκαν λαθραία

0 παριστάμενοι στις δίκες απο την πλευρά του δημοσίου

4 σφαίρες για εκφοβισμό στον βασικό μάρτυρα κατηγορίας Ν. Κοκώσια

Ο υπεύθυνος για τα παραπάνω, κατηγορεί τους υπεύθυνους για τα παρακάτω:

http://unfollow.com.gr/web-only/3712-katah/

Η δίκη είναι αύριο: http://unfollow.com.gr/web-only/9114-melag1/ και μέχρι ώρας είναι αόρατη απο οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης. Καθόλου τυχαίο βέβαια γιατί ο άρχοντας του πετρελαίου και των τυχερών παιγνίων διαχειρίζεται ένα διαφημιστικό προϋπολογισμό ο οποίος κλείνει στόματα και εξαφανίζει αντιρρήσεις.

Εσείς τι λέτε για όλα αυτά τα αόρατα;

Το είδαμε εδώ

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'