B.Παπακωνσταντίνου: Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία!

Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ήταν ένας από τους πρώτους που έσπευσαν στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, μετά την επέμβαση των ΜΑΤ τα ξημερώματα της Πέμπτης.


Ο τραγουδιστής βρέθηκε από την πρώτη στιγμή έξω από το ραδιομέγαρο και εξέφρασε την οργή του για την έφοδο των αστυνομικών.

«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι ένα υπέροχο πρωινό, φθινοπωρινό. Εγώ πολύ το χάρηκα διότι επί Μεταξά δεν ζούσα, επί 7ετίας ήμουν πάρα πολύ μικρό παιδί. Επιτέλους ζω κι εγώ την καινούργια δικτατορία», είπε χαρακτηριστικά στο πρωινό του Ant1!

epikaira

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'