Η ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΙΑ II


Για την ανέγερση του αγάλματος του Προμηθέα από τους Ροκφέλλερ είπαμε στο «ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ IΙ». Δεν είπαμε μία άλλη λεπτομέρεια όμως. Κοντά εκεί, είναι και το άγαλμα του αδερφού του, του Άτλαντα.

Και εδώ το άγαλμα του Άτλαντα στο κέντρο της Νέας Υόρκης, πάλι προσφορά των Ροκφέλλερ, του αδερφού του Προμηθέα. Λοιπόν, μήπως τώρα είναι ξεκάθαρο το εάν ο Προμηθέας εκτιμάται ως Έλληνας, ή ως Τιτάνας, εχθρός των Ελλήνων Θεών;
Το οποίο μας δίνει μία καλή ευκαιρία ώστε σιγά-σιγά να δούμε και άλλες πτυχές του κινήματος της Αρχαιολατρείας. Ας μεταφερθούμε στην Νέα Υόρκη της δεκαετίας του 1950. Εκεί, μία μετανάστρια από την Ρωσσία, η Άυν Ραντ, αρχίζει ένα καινούργιο φιλοσοφικό ρεύμα, τον Αντικειμενισμό. Η βάση της ιδεολογίας αυτής είναι πως πρέπει να βάζεις το ατομικό σου συμφέρον πάνω από κάθε τι άλλο. Όπως λέει και η ίδια στο παράρτημα του μυθιστορήματός της, «Ο Άτλας Επαναστάτησε»:
Η φιλοσοφία μου, στην ουσία, είναι η έννοια του ανθρώπου ως ένα ηρωϊκό ον, με την δική του ευτυχία ως τον ηθικό σκοπό της ζωής του, με την παραγωγική επιτυχία του ως την ευγενέστερη δραστηριότητά του, και η λογική το μόνο του απόλυτο.
Ήρωας που κοιτάει την πάρτη του και θεωρεί την καριέρα του ως αυτοσκοπό. Καλά, έχουμε ακούσει και πιο περίεργα. Αυτό συνοψίζεται με μεγαλόσχημα και ηρωϊκά λόγια όπως αυτά λέχθηκαν από τον Τζων Γκαλτ, έναν χαρακτήρα στο μυθιστόρημά της, ως:
Ορκίζομαι στη ζωή μου και την αγάπη μου γι’ αυτήν, πως δεν θα ζήσω ποτέ εις βάρος κάποιου άλλου, ούτε θα ζητήσω ποτέ από κάποιον άλλο άνθρωπο να ζήσει εις βάρος μου.

Τι ωραία που τα λέει! Τι φοβερή φιλοσοφία ζωής, ε;  Ναι, που λέτε η Άϋν Ραντ πέθανε σε δημόσιο νοσοκομείο, ζώντας τα τελευταία χρόνια της ζωής της από την σύνταξη που έπαιρνε από το δημόσιο, για να μην πούμε περισσότερα για την πολυεπίπεδη αποτυχία της στην προσωπική της ζωή. Όσο και να προσπαθούν να το δικαιολογήσουν οι οπαδοί της, δεν κρυώνει και τόσο εύκολα. Βλέπετε η υπόθεση της Αλίσα Ρόζενμπαουμ, ή κατά το εξαμερικανισθέν Άϋν Ραντ, κάπως βρομάει.
Η ίδια είχε υποστηρίξει σε μία συνέντευξη πως η βάση της ιδεολογίας της ήταν ο Αριστοτέλης, όπως είχε δηλώσει και ο Μαρξ. Αν και η ίδια δεν το είχε κάνει συγκεκριμένο, οι οπαδοί της έχουν εντοπίσει πως η βάση της είναι «η Αριστοτέλεια παραδοχή της πραγματικότητας της ύπαρξης, της υπεροχής της λογικής και του μεγαλείου του ανθρώπου». Ναι, τώρα βέβαια αν πούμε πως ο Αριστοτέλης ουδεμία σχέση είχε με το «κοίτα την πάρτη σου» θα γίνουμε κακοί. Σε μία άλλη συνέντευξη μερικά χρόνια αργότερα έκανε κωλοτούμπα λέγοντας πως η βάση της ήταν τα λεγόμενα ενός αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου που δεν θυμόταν ποιος ήταν (αν ήταν ο Αριστοτέλης μάλλον θα το θυμόταν) και τα υπόλοιπα ήταν δικά της. Και βέβαια, μην ξεχνάμε πως αν και σε πολλά αντίθετη με τους Μαρξιστές ιδεολόγους που έθεσαν τα θεμέλια του Μεταμοντερνισμού -η ίδια υμνούσε τον καπιταλισμό και θεωρούσε πως η φιλοσοφία της θα μπορούσε να παράξει μία αγνή και τέλεια καπιταλιστική κοινωνία- το μοντέλο της και προωθεί και προωθείται από τον Μεταμοντερνισμό, αφού θεμελιώδης λίθος της είναι ο ατομικισμός.
Τώρα, τι σχέση θα μπορούσε να έχει η εισαγωγή στην φιλοσοφία της Άϋν Ραντ με την αρχαιολατρεία θα μου πείτε. Ας μην μακρυγορούμε λοιπόν.
Εδώ, ο Ευάγγελος Βαρελίδης, ο οποίος παρουσιάζει το βιβλίο του, το οποίο έχει γίνει ανάρπαστο στους κύκλους των αρχαιολατρών και το οποίο υποστηρίζει πως το να νοιάζεσαι για την κοινωνία είναι ένα κακό χριστιανικό συνήθειο. Το ‘πιασες μεγάλε! Βάζε την πάρτη σου πάνω απ’ όλα και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν, ακριβώς αυτό είναι το πενταπόσταγμα της αρχαιοελληνικής γραμματείας! Καμία σχέση με τον ακραίο ατομικισμό και τις ξεπλυμένες θεωρίες που προσπάθησε να προωθήσει η Ραντ στην Αμερική. Αλήθεια, την Πολιτεία του Πλάτωνα την έχεις διαβάσει; Ο Αριστοτέλης ποιο θεωρεί ιδανικό πολίτευμα ξέρεις; Α, κατάλαβα· χρησιμοποιείς μόνο απομονωμένα αποσπάσματα που σε ενδιαφέρουν για να προωθήσεις την ιδεολογία που θες και μετά απλά ρεμβάζεις και γράφεις εκθέσεις ιδεών πάνω σε ανυπόστατες δικές σου θεωρίες, οι οποίες βασίζονται πάλι πάνω σε δικές σου θεωρίες. Ωραία πράγματα.

Αν μπορείτε να αφιερώσετε 3 λεπτά για να ακούσετε τον Βαρελίδη να μιλάει για το βιβλίο του, θα μπορέσετε να καταλάβετε για του τι είδους ανοησίες πραγματεύεται το βιβλίο και πόσο ανυπόστατα είναι τα περιεχόμενά του. Από το ότι οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ουσιαστικά άθρησκοι (άποψη η οποία διαδώθηκε από ξεπλύματα), μέχρι και το ότι ο Θεός και ο Διάβολος είναι η ίδια οντότητα (βασικός πυλώνας των Μασόνων, όπως είδαμε στο «ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ I»). Βέβαια το ότι η Θάτσερ είπε το περίφημο «Δεν υπάρχει κοινωνία, μόνο άτομα», βάζοντας μπροστά το σκιάχτρο του κομμουνισμού ώστε περάσει την μανιχαϊστική θέση πως είτε υπάρχει μόνο το άτομο είτε ένα κοπάδι αγελάδων, το έκανε λόγω του ότι ήταν φιλελληνίς και τα υπόλοιπα είναι συμπτώσεις.

Επίσης δεν μπορούμε παρά να σημειώσουμε πως τα σύμβολα που χρησιμοποιεί στο εξώφυλλο είναι απόλυτα μασονικά και συμβολίζουν την δυϊκότητα (αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πολλές μασωνικές στοές έχουν ασπρόμαυρα πλακάκια), βασικό στοιχείο τους, όπως είδαμε και στο «ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ I». Όπως είπε το απόλυτο ξέπλυμα και μεγαλομασώνος Άλμπερτ Πάϊκ για τον δυϊσμό όπως συμβολίζεται από το πάτωμα το στοών, από το «Morals and Dogma of the Ancient and accepted Scottish rite of Freemasonry», σελίδα 15:
Το πάτωμα, εναλλασσομένως μαύρο και άσπρο, συμβολίζει, είτε ούτως επιτηδευμένα είτε όχι, τις Κακές και Καλές Αρχές της Αιγυπτιακής και της Περσικής πίστης (σ.σ. όχι ρε παιδιά κι εγώ νόμιζα πως οι άνθρωποι δίδασκαν την αρχαία των Ελλήνων θρησκεία). Είναι ο πόλεμος του Μιχαήλ και του Σατανά, των Θεών και των Τιτάνων, του Μπάλντερ και του Λοκ·
Ας κοιτάξουμε όμως λίγο προσεκτικότερα το βιβλίο του για τους πιο δύσπιστους.

Το εξώφυλλο του «ΕΓΩ», του Ευάγγελου Βαρελίδη.
Αν και μου αρέσει πάντα να αμφιβάλλω όταν βλέπω ένα σημείο, ο άνθρωπος έχει βάλει μαζί τόσα πολλά που αποκλείεται να είναι σύμπτωση. Περισσότερα στοιχεία δυϊσμού υπάρχουν εδώ παρά στην κάρτα του Ταρώ «Πάπισσα» που υποτίθεται είναι η πεμπτουσία του συμβολισμού του δυϊσμού. Το Γιν-Γιανγκ το έχουμε ήδη δει στην «Πάπισσα» στο «ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ I», και μάλιστα ακριβώς στην ίδια κλίση με αυτήν εδώ, δηλαδή το Τάο κεκλιμένο 90 μοίρες στα αριστερά. Για την σφραγίδα του Σολομώντα όπως την έχει στο βιβλίο του, ο Άλμπερτ Μάκεϋ στο «An Encyclopedia of Freemasonry», τόμος 2ος, 1916, σελίδα 801 μας λέει:
Τα δύο τρίγωνα, ένα άσπρο και ένα μαύρο, συνυφασμένα, χαρακτηρίζουν την ανάμιξη των δύο εμφανών δυνάμεων στην φύση, σκότος και φως, λάθος και αλήθεια, άγνοια και σοφία, κακό και καλό, καθ’ ολοκληρίαν στην ανθρώπινη ζωή.
Όλως συμπτωματικώς, όπως βλέπουμε, το λευκό στην απεικόνιση του Μάκεϋ δείχνει προς τα επάνω, και το μαύρο προς τα κάτω, όπως και στο εξώφυλλο του Βαρελίδη. Ουσιαστικά το σύμβολο είναι ίδιο· μόνο το πάχος των γραμμών τους αλλάζει.

Από το «An Encyclopedia of Freemasonry», του Άλμπερτ Μάκεϋ.
Ο βέβηλος χρησιμοποιεί μέχρι και τον Μαίανδρο ως απεικόνιση του δυϊσμού (όπως παρατηρείτε, το μαύρο και το άσπρο είναι σε απόλυτη αρμονία και συμμετρικά, το μαύρο σχηματίζει το άσπρο και αντιστρόφως), ο οποίος μέσα του περιστοιχίζει τα υπόλοιπα, καθαρά μασονικά όμως, σύμβολα.
Ας προχωρήσουμε όμως σε έναν άλλον αρχαιολάτρη.

Από τον ιστοτόπο του αρχαιολάτρη Σταύρου Βασδέκη, http://athriskos.gr
Εδώ βλέπουμε βέβαια την πεμπτουσία του τι θεωρούν οι ίδιοι ως το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα· κάτι σαν να λέμε ότι ο γάϊδαρος πετάει ένα πράγμα. Μου πήρε λιγότερο από 2 λεπτά για να βρω τα συγκεκριμένα άρθρα. Εξαπολύει μύδρους κατά του Πλάτωνα και του Σωκράτη, όμως Τρότσκι και Μαρξ (Αθεϊστικός Εβραϊσμός, όπως εξηγήσαμε στο ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ IΙΙ – ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ) εξυμνώνται. Δεν θα ήθελα να αναλύσω παραπάνω, ειλικρινά. Και μην μου πείτε για την «μετάφραση»-απόδοση, ούτε για το ότι παίρνει αποσπάσματα και τα αναλύει σαν να ήταν αυτόνομα. Νομίζω δεν αξίζουν αυτά τον κόπο. Τα προσπερνάω.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα περισσότερο μπερδεμένα όταν διαβάσουμε την ιδρυτική διακύρηξη του «κινήματός» του:

Η ιδρυτική διακύρηξη του ιστολογίου του αρχαιολάτρη Σταύρου Βασδέκη.
Άρα, μας λέει ο κύριος Βασδέκης πως προσδοκά αυτός και οι ακόλουθοί του να είναι μαθητές του Επίκουρου. Μάλιστα. Βέβαια, θα μου πει κάποιος πως έχουμε δει και πιο περίεργα πράγματα από το να προωθείται ο Τρότσκι και ο Μαρξ στο όνομα του Επίκουρου. Άλλωστε, αν και ο ίδιος δεν ήταν άθεος, ήταν προφανώς σκεπτικιστής όσον αφορούσε στην θρησκεία των αρχαίων Ελλήνων και πολλοί Χριστιανοί τον θεωρούσαν άθεο (παραδείγματος χάριν, το περίφημο τρίλημμα του Επίκουρου φαίνεται να του έχει αποδοθεί λανθασμένα από τον Λακτάντιο, θεωρείται πιθανότερο να έχει ειπωθεί από τον Καρνεάδη). Γι’ αυτό ίσως πιστεύετε πως επέλεξε και το όνομα «Άθρησκος» για την ιστοσελίδα του; Τσου. Καθόλου έτσι δεν είναι τα πράγματα. Μάλλον χάσατε το ότι «Προσπαθούμε να ασκηθούμε στις αρετές του Ευρωπαϊκού προχριστιανικού πολιτισμού».
Λιγάκι περίεργη φράση δεν βρίσκετε; Να σας βοηθήσω λίγο; Λοιπόν, μία και μόνο μία θεωρία στα παγκόσμια χρονικά έχει θεωρήσει πως υπήρξε ένας Ευρωπαϊκός προχριστιανικός πολιτισμός. Ο Αρμανισμός, παραμάγαζο της Μαντάμ Μπλαβάτσκι.
Όχι, ε; Δεν σας έπεισα. Είμαι υπερβολικός. Ίσως ο άνθρωπος έκανε ένα συντακτικό λάθος και εννούσε πληθυντικό, όχι ενικό πιστεύετε. Ναι, ε τότε να την ρίξω την βόμβα ρε παιδιά μπας και ξυπνήσετε από τον θόρυβο. Λοιπόν, ο Σταύρος Βασδέκης ούτε άθρησκος είναι, ούτε άθεος είναι, αν και αυτό κυρήττει. Είπαμε, Αθεϊστικός Εβραϊσμός.
Αν πιστεύετε πως αυτό που σας έδωσα είναι προϊόν φωτομοντάζ, ορίστε ολόκληρη η φωτό και σας παρέχω και τον σύνδεσμο (όσο τον κρατήσουν και δεν σβήσουν τις κωλοτούμπες τους).

Ολόκληρη η συζήτηση από το http://forum.ysee.gr/viewtopic.php?f=5&t=5731
Έτσι λοιπόν βλέπουμε πως όχι μόνο δεν είναι άθεος, αλλά και πως επιλέγει να τιμά ένανεξαιρετικά περίεργο συνδυασμό θεοτήτων, όλων ιδιαίτερα δημοφιλών στα ξεπλύματα και οι πιο σεβαστές στους Μασονικούς κύκλους. Μάλιστα, ειδικά το ότι επιλέγει να τιμά συγκεκριμένα την Αφροδίτη -η οποία αν και τύγχανε ιδιαίτερης εκτίμησης στην Κύπρο, στην υπόλοιπη Ελλάδα θεότητες όπως για παράδειγμα η Αθηνά ήταν σαφέστατα δημοφιλέστερες- η οποία τυγχάνει να είναι η Εβραϊκή θεότητα Αστάρτη, όπως είχαμε δει στο «ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ ΙΙ», νομίζω πως λέει πολλά από μόνο του. Μαζεύονται πολλές συμπτώσεις απόψεων με τα ξεπλύματα.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
https://colaphus.wordpress.com

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'