Το κατοικίδιο της Μαριάννας: «Το βράδυ της ανακοίνωσης του δημοψηφίσματος δεν κοιμήθηκα καλά» (BINTEO)

Στην εκπομπή της Εύας Αντωνοπούλου "42 λεπτά", μίλησε ο πρώην δημοφιλής τραγουδιστής Σάκης Ρουβάς και νυν γλάστρα, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων για την κριτική που του ασκούν για το "Άξιον Εστί" και τις "Βάκχες", για την κυβέρνηση και το περίφημο δημοψήφισμα, λέγοντας «το βράδυ της ανακοίνωσης του δημοψηφίσματος δεν κοιμήθηκα καλά».


Για το ότι είναι σταρ, ο Σάκης Ρουβάς είπε: «Δεν ξέρω τι σημαίνει σταρ. Εσείς θα μου πείτε. Έχουμε αποκτήσει μία σχέση μέσα από τα 25 χρόνια που ο κόσμος με γνωρίζει, είναι μία ενέργεια, που εισπράττω και στις εμφανίσεις και από τις σκέψεις τους. Υπάρχει μία αλληλεπίδραση των ανθρώπων που γνωρίζουμε και αυτοί οι άνθρωποι νιώθουν όταν σκεφτόμαστε θετικά για εκείνους και  όταν εκφραζόμαστε θετικά ή αρνητικά. Οπότε υπάρχει μία σχέση ανάμεσα σε εμένα και τον κόσμο».

Για την κριτική που του ασκήθηκε όσον αφορά την ερμηνεία του στο "Άξιον Εστί" και τις "Βάκχες", ο τραγουδιστής είπε: "Βλέπουμε τους ανθρώπους και τους περνάμε μέσα από ένα φίλτρο του πως σκεφτόμαστε εμείς οι ίδιοι. Άρα οι άνθρωποι που επικρίνουν κάποιον άνθρωπο χωρίς να τους έχουν βλάψει προσωπικά είναι γιατί έτσι σκεφτόμαστε εμείς για αυτού του είδους τους ανθρώπους. Δεν είναι πάντα ίδιες οι περιπτώσεις».

Ο δημοφιλής τραγουδιστής συνέχισε: «Κάποιος μας ενοχλεί γιατί είναι πολυάσχολος, κάποιος μας ενοχλεί γιατί δεν κάνει τίποτα αλλά όλα του πάνε καλά, κάποιος επειδή είναι εργασιομανής, κάποιος επειδή δεν μας αρέσει η άποψη του. Σε όλες τις περιπτώσεις μας ενοχλεί σε σχέση με εμάς, αυτό δεν σημαίνει ότι εκείνος κάνει κάτι λάθος απαραίτητα, αυτό δεν μπορεί να με εμποδίσει να κάνω αυτά που κάνω στη ζωή μου, γιατί αυτό είναι το εργαλείο για ανακαλύπτω συνεχώς τον εαυτό μου. Κατανοητό ότι σε κάποιους δεν αρέσει αυτά που κάνω, αλλά αυτό έχει να κάνει με το πως οι ίδιοι βλέπουν εκείνοι τον κόσμο».

Σημείωσε πως η σύζυγός του Κάτια Ζυγούλη «έχει συνειδητοποιήσει ότι με αυτό τον τρόπο συμπεριφέρεται η κοινωνία».

Στη συνέχεια ο Ρουβάς αναφέρθηκε στο δημοψήφισμα, λέγοντας πως «δημιουργεί μία σύγχυση στον κόσμο. Μόνο που το λέτε δημιουργεί μία σύγχυση στον κόσμο. Πολλές φορές ο τρόπος που μεταφέρουμε και επικοινωνούμε τα πράγματα οδηγούμε τον κόσμο να καταλάβει διαφορετικά αυτά που θέλουμε να πούμε. Ο φόβος δεν μπήκε στο κάδρο της σκέψης μου προτού κάνω το βήμα να εκφράσω την άποψη μου. Ήταν μία τεράστια ανάγκη που προέκυψε. Εκείνο το βράδυ της ανακοίνωσης για το δημοψήφισμα δεν κοιμήθηκα καλά, ξύπνησα με πολλές σκέψεις, με τορπίλιζαν στο μυαλό μου. Ξεκίνησα να γράφω».

Περισσότερα:
Το Επικό τρολάρισμα στους «Μένουμε Ευρώπη» -Το πανό που τους έβαλαν να κρατήσουν -Αξία; Ανεκτίμητη (ΦΩΤΟ)



Συνέχισε λέγοντας πως «αισθάνθηκα μία τεράστια ανάγκη να εκφράσω την άποψή μου. Αισθάνθηκα ότι όλοι οι Έλληνες είχα να πάρουν μία απόφαση που θα καθορίσει το μέλλον μας, το δικό μας, της   πατρίδας μας. Αισθάνθηκα εφόσον ζούμε σε μία δημοκρατική   χώρα ότι πρέπει, έχουμε   τηνυποχρέωση να συμμετέχουμε σε μία τέτοια διαδικασία. Βλέπω πολλούς ανθρώπους που αντιδρούν , είναι ωραίο να βγαίνει στο δρόμο να διαδηλώνεις, να κάνεις απεργία,αλλά δεν πρέπει να συμμετέχει κανείς μόνο σε αυτή τη στιγμή».

Ο Ρουβάς πρόσθεσε: «Για να εκφράσω την άποψη μου πρέπει να πάρω μία πολιτική σκέψη. Αυτή τη σκέψη την παίρνει ο λαός μέσα από τις εκλογές και τα δημοψηφίσματα. Πρέπει να παίρνουμε μέρος σε αυτή τη διαδικασία. Πρώτα ψάχνω να βρω τι λάθη έχω κάνει εγώ και μετά προσπαθώ να ρίξω το φταίξιμο της δικής μου κατάστασης στους γύρω μου. Έχω μάθει να αναζητώ σε μένα ποιες είναι οι λύσεις στην κατάσταση που βρίσκομαι. Είναι πολύ εύκολο κανείς να επικρίνει τους πολιτικούς, τους ξένους, του κακούς. Πρέπει καταρχάς να αναζητήσουμε τα έχουμε κάνει εμείς όλα τέλεια, τα έχουμε κάνει όλα καλά για να αποτρέψουμε όσα έχουν γίνει;».

Για την κρίση στη χώρα μας τόνισε πως «όλοι οι Έλληνες πρέπει να σκεφτούμε τι είναι αυτό που θέλουμε στη ζωή μας, σε ποια χώρα θέλουμε να ζούμε. Μόλις αποφασίσουμε τότε αμέσως οι επιλογές μας γίνονται πιο συγκεκριμένες».

Τέλος, για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ υπογράμμισε πως είναι αποτέλεσμα της δικής μας   ψήφου ή μη ψήφου. «Εμείς έχουμε φέρει με τη δική μας ψήφο την Ελλάδα εδώ που βρίσκεται. Ίσως είναι σκληρό αυτό, θα σου πει κάποιος που έχει ένα κτήμα και καλλιεργεί «εγώ τι έφταιξα;» Ζούμε σε μία δημοκρατία, έχουμε συλλογική ευθύνη και η πλειοψηφία,που πολλές φορές δεν είναι γιατί δεν ψηφίζουμε όλοι, πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε οι Έλληνες και να εμπλακούμε σε σχέση με την πολιτική ζωή. Αυτό που κάνω αυτή τη στιγμή είναι πολιτική. Συμμετέχουμε. Είναι πολύ ενεργό. Εγώ δεν είμαι υπέρ των επαγγελματιών πολιτικών και αυτό γιατί όταν κάποιος είναι επαγγελματίας πολιτικός και εξαρτάται η ζωή του, η ζωή των παιδιών του από αυτό, αμέσως η δεύτερη σκέψη του είναι πρέπει να εκλεγώ».

Δείτε ολόκληρη την συνέντευξη του στο επόμενο βίντεο



Το βίντεο που «τελείωσε» τον Sakis... κι έδωσε ώθηση στο 60+% του ΟΧΙ. Ασχέτως αν τελικά η ψήφος του λαού προδόθηκε από τον πολύ μικρό για τη δεδομένη ιστορική στιγμή πρωθυπουργό.



Και η απάντηση ενός ηθοποιού που δεν είναι «κατοικίδιο»



Αόρατα Γεγονότα

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'