Πιτσιρίκος: Θέλω να αλλάξω υπηκοότητα

Του Πιτσιρίκου
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι, θέλω να αλλάξω υπηκοότητα. Δεν θέλω να ζω με την ντροπή του ραγιά. Δεν θέλω να πεθάνω με την ντροπή του ραγιά.


Δεν αντέχω άλλο αυτή τη σαπίλα που νομίζει ότι είναι και κάτι μοναδικό και αξεπέραστο.
Δεν αντέχω άλλο αυτούς τους αριστερούς του κώλου και αυτούς τους δεξιούς του κώλου, επίσης.
Είναι ολοφάνερο πια πως οι Έλληνες χαίρονται που είναι σάπιοι και ραγιάδες.

Εγώ δεν χαίρομαι.
Θέλω να αλλάξω υπηκοότητα.
Δεν μου αρκεί να αλλάξω χώρα. Η ντροπή του σύγχρονου Έλληνα θα με συνοδεύει.

Σκέφτομαι πώς να αλλάξω υπηκοότητα. Και ποια χώρα να προτιμήσω.

Επίσης, γιατί μια χώρα να μου δώσει την υπηκοότητα; Τι έχω να της προσφέρω;

Βασικά, δεν έχω τίποτα. Ούτε χρήματα, ούτε περιουσία. Μόνο το σώμα μου μου ανήκει. Έχω κι ένα laptop. Δανεικό.

Μετά από πολλή σκέψη, κατέληξα πως θέλω να γίνω Κύπριος.

Και οι Κύπριοι είναι Έλληνες αλλά δεν είναι Ελλαδίτες.

Χώρια που οι Ελλαδίτες δεν έχουν αντιληφθεί πως και οι Κύπριοι είναι Έλληνες. Δεν τους αναγνωρίζουν το ελληνικό μεγαλείο που διακατέχει τους ίδιους.

Θέλω να γίνω Κύπριος πολίτης και να αλλάξω ονοματεπώνυμο.

Να λέγομαι Πιτσιρίκος Πιτσιρίκου.

Η Μεγάλη Μέρα (ΒΙΝΤΕΟ)
Αλέξη Τσίπρα, σε πήραν χαμπάρι και οι πέτρες

Παρακαλώ τους φίλους από την Κύπρο να με ενημερώσουν τι πρέπει να κάνω για να πάρω την κυπριακή υπηκοότητα.

Μόνο στρατό να μην πάω ξανά. Έκανα θητεία 26 μήνες στην Ελλάδα. Μην κάνω κι άλλη θητεία σε αυτή την ηλικία.

Δηλαδή, αν είναι να πάμε να πάρουμε πίσω τα κατεχόμενα, έρχομαι τρέχοντας και μετά χαράς, αλλά μη με βάλετε πάλι να παρελαύνω με τις ώρες και να κάνω αγγαρεία στα μαγειρεία.

Αν πάρω την κυπριακή υπηκοότητα, πάλι για την Ελλάδα θα γράφω.
Κι όταν θα τους πετάξουν έξω από την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα τους σνομπάρω γιατί εγώ θα είμαι ακόμα Ευρωπαίος πολίτης.

Αλλά τότε θα μπορώ να τους γράφω «Έλληνες είστε και φαίνεστε».


Δημοσιεύτηκε από τον Πιτσιρίκο στις 21 Ιανουαρίου 2016.

Για την αντιγραφή Μαρία Γεωργακοπούλου
Αόρατα Γεγονότα

Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'