Νατάσα Μποφίλιου: «Δεν με αγγίζει το παραμύθι της θρησκείας»

«Υπάρχει κάτι μεγαλύτερο στο οποίο πιστεύω. Και νομίζω πως είναι οι ιδέες»
Η Νατάσα Μποφίλιου, έδωσε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη και μίλησε ανοιχτά για τις ερωτικές της σχέσεις, αλλά και για τη θρησκεία την οποία χαρακτήρισε παραμύθι. «Το "παραμύθι" της θρησκείας δεν με αγγίζει σε κανένα επίπεδο, αλλά σίγουρα υπάρχει κάτι μεγαλύτερο στο οποίο πιστεύω. Και νομίζω πως είναι οι ιδέες», είπε με την ειλικρίνεια που τη διακατέχει η τραγουδίστρια.

Επίσης, αναφέρθηκε και στις ερωτικές της σχέσεις για τις οποίες δήλωσε πως είναι αρκετά δοτική. «Οι σχέσεις μου δεν εκμεταλλεύτηκαν ποτέ τη ροπή μου στο υπερδόσιμο»,τόνισε χαρακτηριστικά. Παρακάτω, διαβάστε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη που έδωσε στο Κυπριακό περιοδικό «ΦιλGood».  

Νιώθεις ευθύνη και για τους ανθρώπους που είναι δίπλα σου; 

Κυρίως. Είμαι η μεγάλη κόρη μιας μεγάλης οικογένειας κι αυτό τα λέει όλα. Έτσι είμαι με τους φίλους μου, με τους συνεργάτες μου, έχω κάτι μέσα μου μητρικό. Γι’ αυτό και δεν ξέρω αν θα γινόμουν καλή μητέρα, μήπως «έπνιγα» το παιδί μου.
Δείτε επίσης:


Αυτό δεν λειτουργεί περίεργα στις ερωτικές σου σχέσεις; 

Νομίζω πως οι άντρες που επιλέγω δεν το εκμεταλλεύονται και δεν επαναπαύονται, με αποτέλεσμα να χαθεί το υπόλοιπο. Οι σχέσεις μου δεν εκμεταλλεύτηκαν ποτέ τη ροπή μου στο υπερδόσιμο. Ούτε οι φίλοι μου το ‘χουν κάνει ποτέ... Είμαι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος! Ξέρεις, εμένα με φτιάξανε αυτοί οι σπουδαίοι άνθρωποι που ήταν δίπλα μου και με περιστοιχίζουν ακόμα, οι σχέσεις μου μαζί τους – δεν έχω τίποτα πιο ιερό! Αυτό είναι η θρησκεία μου. Όταν σκέφτεσαι τους άλλους περισσότερο απ’ τον εαυτό σου συνειδητοποιείς τελικά πόσο μικρός είσαι. Κι είναι ωραίο αυτό! Γιατί δεν δίνεις τόσο μεγάλη σημασία στον εαυτό σου και στο να ασχολείσαι συνέχεια μ’ αυτόν χάνοντας άλλα, σημαντικά πράγματα απ’ τη ζωή σου.

Αόρατα Γεγονότα
Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται εμφανώς ο ενεργός σύνδεσμος μας.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'