Εργαζόμενος σε Εξέδρα άντλησης Πετρελαίου, απολύθηκε αφού ανέφερε ότι είδε το χαμένο Boeing να φλέγεται (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένας Νέο Ζηλανδός εργαζόμενος στην εξέδρα άντλησης πετρελαίου, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι έχει δει το «MH370 να καίγεται» πάνω από τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, αποκάλυψε την Πέμπτη 5/6/2014 ότι έχασε τη δουλειά του για την καταγγελία του περιστατικού.


Μιλώντας για πρώτη φορά σχετικά με την εμπειρία του να δει το «φλεγόμενο αεροσκάφος» και την απώλεια της εργασίας του, ο Mike McKay συνέχισε να επιμένει για το περιεχόμενο των email που έστειλε, στα οποία είπε: «Πιστεύω ότι είδα το αεροπλάνο των Malaysian Airlines να πέφτει. Ο χρόνος είναι σωστός».

Και είπε ότι η συνεχιζόμενη αναζήτηση για το χαμένο αεροσκάφος εγείρει πολλά αναπάντητα ερωτήματα, προσθέτοντας: "Οι ερευνητές δεν εμπνέουν καμιά εμπιστοσύνη".

Ο κ.McKay δούλευε στην εξέδρα άντλησης πετρελαίου Songa Mercur ανοικτά της νότιας ακτής του Βιετνάμ το βράδυ της 8ης Μαρτίου, όταν είδε αυτό που πιστεύει ότι ήταν το φλεγόμενο αεροπλάνο.

Αυτό έρχεται ενώ οι οικογένειες των αγνοουμένων επιβατών έχουν προσφερθεί 5 εκατομμύρια δολάρια αμοιβή για πληροφορίες που θα οδηγήσουν σε μια σημαντική ανακάλυψη στο μυστήριο.

Danica Weeks, η σύζυγος του χαμένου  Paul Weeks
Μια γυναίκα από το Πέρθ η Danica Weeks, η σύζυγος του χαμένου Νεοζηλανδού, Paul Weeks, είπε ότι αντιφατικές πληροφορίες σχετικά με την εξαφάνιση του αεροπλάνου ώθησαν τις οικογένειες για να κάνουν τη δική τους προσπάθεια να βρουν απαντήσεις.

Η εκστρατεία ανταμοιβής για το MH370, που θα χρηματοδοτηθεί μέσω της ιστοσελίδας εράνου IndieGoGo, έχει ως στόχο να αυξήσει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια δολάρια (5.41 εκατ. δολάρια Αυστραλίας) «να ενθαρρύνει ένα πληροφοριοδότη να εμφανιστεί με πληροφορίες».

«Μας έχουν σταματήσει τόσες πολλές φορές στην αρχή, που μόλις τώρα παίρνουμε τα πράγματα στα χέρια μας, σκεφτόμαστε έξω από το κουτί και απλά προσπαθούμε να κάνουμε κάτι για να βρούμε αυτό το επίπεδο», είπε η κ.Weeks στο ραδιόφωνο ABC.

Ο κ.McKay έστειλε ένα email στους εργοδότες του, το οποίο επίσης είχε διαρρεύσει στα μέσα ενημέρωσης τα οποία απέκτησαν πρόσβαση στο όνομά του, τον τόπο εργασίας, τον φορέα εκμετάλλευσης εξέδρας, Idemitsu, καθώς και στον ανάδοχο του McKay και τον ιδιοκτήτη της εξέδρα Songa Offshore.

Το email του κατακλύστηκε με τόσες πολλές έρευνες που οι επικοινωνίες των φορέων μπλόκαραν.

«Αυτό έγινε ανυπόφορο για τη εταιρία και απομακρύνθηκε από την εξέδρα και δεν προσκλήθηκε πίσω», είπε στους Sunday Star Times της Νέας Ζηλανδίας.

Είπε ότι πληρώθηκε τους μισθούς μέχρι το τέλος της περιόδου εργασίας του, απολύθηκε από την εξέδρα πέντε μέρες πριν.

Ο κ.McKay, ένας σύμβουλος γεώτρησης, ο οποίος έχει εργαστεί κυρίως στη Νοτιοανατολική Ασία για τα τελευταία 35 χρόνια, τα τελευταία έξι σχεδόν συνεχώς στα ύδατα του Βιετνάμ, τώρα ψάχνει για περισσότερη δουλειά.

Στο e-mail του, ο κ. McKay έδωσε ότι εμφανίζεται να είναι σαν αξιόπιστες λεπτομέρειες για ένα φλεγόμενο αεροπλάνο.

Περιέγραψε την ακριβή θέση του στην εξέδρα άντλησης πετρελαίου, τον προσανατολισμό της πυξίδας όταν το αεροσκάφος ήταν σε σχέση με την εξέδρα, την κατά προσέγγιση απόσταση του αεροπλάνου από την εξέδρα, την τότε επιφάνεια του νερού και την κατεύθυνση του ανέμου.



Το αεροπλάνο, είπε στο e-mail, δεν ήταν στη κανονική πορεία πτήσης αεροσκαφών που πετούν από την Kuala Lumpur προς το Πεκίνο. Ένα γεγονός που γνώριζε καθώς, "Βλέπουμε τα ίχνη τους κάθε μέρα".

Υπέγραψε στο email του με μια «καλή τύχη», ακολουθούμενη από το πλήρες όνομά του και τον αριθμό διαβατηρίου του της Νέας Ζηλανδίας.

Μετά την ανάγνωση του μηνύματος, οι αρχές του Βιετνάμ πήραν συνέντευξη από τον Νεοζηλανδό και ξεκίνησαν μια πρώτη έρευνα, αλλά δύο ημέρες αφού τους μίλησε η αναζήτηση στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας ματαιώθηκε, όταν το κυνήγι για την πτήση MH370 μεταπήδησε στην Θάλασσα Andaman και στη συνέχεια, στο νότιο τμήμα του Ινδικού Ωκεανού.

Από τότε, είπε, ούτε οι ομάδες αναζήτησης της Μαλαισίας ούτε της Αυστραλίας ήρθαν σε επαφή μαζί του.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η Βρετανίδα Katherine Tee, 41 ετών, από το γιοτ της ανέφερε ότι είδε ένα αεροσκάφος να φλέγεται το ίδιο βράδυ που ο κ.McKay είδε το «φλεγόμενο αεροσκάφος», αλλά αυτή ήταν σε μια εντελώς διαφορετική περιοχή, πλέοντας ανατολικά από τη νότια Ινδία στο Πουκέτ της νότιας Ταϊλάνδης.

Αυτή είπε ότι είδε ένα αεροπλάνο να περιβάλλεται από φωτεινά πορτοκαλί φώτα, αφήνοντας ένα ίχνος καπνού, καθώς περνούσε από πάνω της.

Ο κ.McKay δήλωσε στην εφημερίδα New Zealand ότι τον συμβάν του τοποθετείται γύρω από το αεροσκάφος 2000 χιλιόμετρα (1200 μίλια) από τη θέση της κ.Tee.

Αυτός είπε ότι δεν ήταν σίγουρος αν το MH370 θα μπορούσε να πετάξει τόσο μακριά, ρωτώντας: «Πόσο μακριά μπορεί ένα φλεγόμενο αεροπλάνο να πετάξει;»

Το μυθιστόρημα θρίλερ του Scott Maka
Στη Νέα Ζηλανδία, ο συγγραφέας Scott Maka έχει κυκλοφορήσει ένα θρίλερ σε e-book, το «MH370» μόλις τρεις μήνες μετά την εξαφάνιση του αεροπλάνου.

Ωστόσο η Danica Weeks, η σύζυγος του χαμένου Νεοζηλανδού Paul Weeks, είπε στο stuff.co.nz ότι ήταν αηδιασμένη με την κυκλοφορία του βιβλίου.

Η σύζυγος του κ.Weeks στο Περθ, που έχουν δύο γιους μαζί, βρήκε από ένα μήνυμα κειμένου από τη Malaysia Airlines ότι ο σύζυγός της είχε πιθανόν σκοτωθεί όταν το αεροπλάνο συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό.

Εν τω μεταξύ, το αυστραλιανό Γραφείο Ασφάλειας Μεταφορών έδωσε ελπίδες στην αναζήτηση για το MH370, λέγοντας ότι μια μελέτη που ολοκληρώθηκε μετά τη συντριβή του σκάφους της Air France το 2009 κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πλειονότητα των ατυχημάτων αεροσκαφών, που έχασαν τον έλεγχο, βρέθηκαν μέσα σε 32 χιλιόμετρα από την τελευταία γνωστή θέση τους.

«Αυτό παρέχει ένα λογικό περιορισμό για το μέγεθος της περιοχής αναζήτησης σε όλο το τόξο».

Τα δορυφορικά δεδομένα δείχνουν το Boeing 777 πέταξε για έξι ώρες μετά από την εξαφάνιση από τις οθόνες των ραντάρ.

Μια νέα και δυνητικά βαθύτερη υποβρύχια έρευνα, διάρκειας έως και 12 μήνες θα αρχίσει τον Αύγουστο, με ένα επίσημο αίτημα για την υποβολή προσφορών για να αναλάβουν την έρευνα ξεκινάει σύντομα, σύμφωνα με το The Joint Agency Co-ordination Centre.

Εν τω μεταξύ, ένα κινεζικό σκάφος διεξάγει επί του παρόντος  βαθυμετρική έρευνα ή χαρτογράφηση του πυθμένα του ωκεανού ώστε να βοηθήσει τους εμπειρογνώμονες να καθορίσουν τον τρόπο να συνεχίσουν το επόμενο στάδιο της έρευνας σχετικά με τον προηγουμένως αχαρτογράφητο πυθμένα του ωκεανού.

Πρόσφατα, έχουν υπάρξει πολλοί ισχυρισμοί σχετικά με την τύχη των αγνοουμένων της πτήσης της Malaysia Airlines.

Στο Πανεπιστήμιο Curtin, στη Δυτική Αυστραλία κυκλοφόρησαν πληροφορίες για ένα υποβρύχιο ήχο που καταγράφηκε μόλις 10 λεπτά αφού το αεροπλάνο έχασε την επαφή με τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας. Αυτός ο ήχος θα μπορούσε να είναι το αεροπλάνο που συντρίβεται στο νερό.

Ωστόσο, ο Δρ.Alec Duncan από το Πανεπιστήμιο είπε ότι υπάρχει μόνο 10% πιθανότητα ο ήχος να ήταν στην πραγματικότητα από το MH370.

Και μια Βρετανίδα ανέφερε ότι εντόπισε κάτι που πιστεύεται ότι είναι ένα αεροπλάνο να φλέγεται με μαύρο καπνό να βγαίνει πίσω του, ενώ ήταν σε ταξίδι 13 μηνών με το σύζυγό της.

Η Katherine Tee είπε ότι δεν είπε τίποτα εκείνη την εποχή, καθώς ήταν η μόνη που το εντόπισε και δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι μπορεί να είχε κάποια σημασία.

Οι συγγενείς των 239 επιβατών και του πληρώματος είχαν πρόσφατα επιτυχία στην απαίτηση από την Inmarsat να παρουσιάσει δημόσια τα στοιχεία της, αφού χάθηκε η πίστη ότι οι ερευνητές έψαχναν στο σωστό χώρο.

Έρευνα-Μετάφραση-Επιμέλεια-Απόδοση κειμένων στα Ελληνικά ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Αναφορές:

  1. http://www.stuff.co.nz/business/world/10132041/Kiwi-loses-job-after-MH370-email
  2. http://www.stuff.co.nz/national/10133356/MH370-passengers-wife-upset-over-thriller-book


Άδεια Creative Commons
Οι αναρτήσεις μας μπορούν να δημοσιεύονται από οποιονδήποτε αρκεί να αναφέρεται με ενεργό σύνδεσμο ο δημιουργός.

Το έργο με τίτλο Εργαζόμενος σε Εξέδρα άντλησης Πετρελαίου, απολύθηκε αφού ανέφερε ότι είδε το χαμένο Boeing να φλέγεται (ΒΙΝΤΕΟ) από τον δημιουργό ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ διατίθεται με την άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'