Άδωνης και Τζιροπούλου Ευσταθίου είχαν κλέψει τις "ιδέες" του Θεόφιλου Σημαιοφόρου...

Πολλά (και όχι τόσο κολακευτικά) μπορεί να πει κανείς για τα συγγράμματα που προωθεί μέσω του εκδοτικού του οίκου ο Άδωνις Γεωργιάδης, από κοινού με τον αδελφό του, Λεωνίδα. Αυτό που ίσως πολλοί δεν ξέραμε είναι ότι κάποια από αυτά είναι… κλεμμένα!


Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε τον περασμένο Αύγουστο καταδικαστική απόφαση κατά των αδελφών Γεωργιάδη, καθώς και του εκδοτικού τους οίκου, της εταιρείας «Ελληνική Αγωγή ΕΠΕ» και της διευθύντριας σπουδών της εταιρείας, Άννας Ευσταθίου Τζιροπούλου, η οποία ήταν και η «πέτρα του σκανδάλου», για προσβολή πνευματικής περιουσίας.


Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο ενάγων Θεόφιλος Σημαιοφορίδης μήνυσε τους παραπάνω για προσβολή του σήματος «Ελλήνων Λόγος», του οποίου αναγνωρίζεται ως πνευματικός δημιουργός, καθώς η Άννα Ευσταθίου Τζιροπούλου, όπως κατήγγειλε και επιβεβαιώθηκε από το δικαστήριο, σε δύο συγγράμματά της με τίτλους «Πώς η Ελληνική Γονιμοποίησε τον Παγκόσμιο Λόγο» και «Ο Εν τη Λέξει Λόγος» έχει «κλέψει» τις ιδέες του ενάγοντα, χωρίς φυσικά την άδειά του.

Τι λέει, λοιπόν, η απόφαση του δικαστηρίου; Αναγνωρίζει το δίκιο του Θεόφιλου Σημαιοφορίδη, διατάσσοντας παράλληλα την καταστροφή όλων των εντύπων του εκδοτικού οίκου στα οποία αναφέρεται ο όρος «Έλλην Λόγος», καταλογίζοντας επιπλέον ποινή 20.000 ευρώ σε κάθε εναγόμενο ως χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.

Ελπίζουμε να μη χρειαστεί ο υπουργός Υγείας να επαναφέρει το χαράτσι των 25 ευρώ στα νοσοκομεία για να καλύψει τα έξοδα αυτά…

Πηγή

4 σχόλια:

  1. Είμαι γνώστης αυτής της υποθέσεως εκ των έσω. Πρόκειται για αντιγραφή, αλλά και παραποίησιν ενός πολύ σημαντικού έργου από έναν μεγάλο ερευνητή, πιστό και ταπεινό υπηρέτη της γνώσεως και της παιδείας, που ρίχνει φώς σε μία άγνωστη μέχρι σήμερα αλήθεια για την Ελληνική γλώσσα.

    Περισσότερα για το έργον αυτό στην www.ramafa.gr και www.facebook.com/ellhnlogos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αναφερεται προσβολη σηματος! αυτο που εκλαμβανω απο αυτο εγω ως απλη πολιτης (εννοω ανευ δικαστικων - δικηγορικων γνωσεων) ειναι οτι η συγγραφευς του βιβλιου χρησιμοποιησε τιτλο για τον οποιο ο κ.Σημαιοφοριδης εχει τα πνευματικα δικαιωματα της ονομασιας (το ελλην λογος δηλαδη που αν ενθυμουμαι ορθως ειναι το ονομα της σχολης του).

    για το θεμα της αντιγραφης συγνωμη αλλα το θεωρω φαιδρο! αντιγραφη ενος λεξικου; δηλαδη αν καποιος εκδοσει ενα λεξικο αρχαιων ελληνικων με ετυμολογικες προσεγγισεις σημαινει οτι εχει αντιγραψει τις ιδεες του; μηπως να κανει μηνυση και σε ΟΛΑ τα λεξικα αρχαιων ελληνικων;

    ετσι θα προωθησουν τα αρχαια ελληνικα οσοι νοιαζονται δηθεν για την γλωσσα;η μηπως ειναι καθαρα θεμα προσωπικων συμφεροντων μιας και οι δυο κανουν μαθηματα αρχαιων ελληνικων;

    ΜΑΡΙΑ ΣΑΡΑΝΤΟΥ - ΒΟΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ μέ τήν Μαρίαν Σαράντου . Διαβάζω καί τούς δύο ερευνητάς τούς οποίους καί θεωρώ αξίους . Υπό τάς παρούσας συνθήκας όμως , θεωρώ ό,τι εγωισμοί περί πρωτείας τής γνώσεως περισσεύουν . Αντιθέτως λίγη ταπεινότης από κάθε πλευρά , ωφέλεια μόνον θά είναι γιά όλους .Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ .ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σαφῶς καὶ δὲν γεννᾶται λόγος περὶ λογοκλοπῆς. Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα εἶναι μία καὶ ἀνήκει εἰς ὅλους τοὺς Ἕλληνας καὶ χρήστας. Ὡς καὶ ἡ λεξιπλασία, ὡς π.χ. ἠ λέξις διαδίκτυον τοῦ κ. Γ. Μπαμπινιώτου, δὲν δύναται νὰ εἶναι άποκλειστικὸν δικαίωμα ἑνὸς ἀτόμου. Ἐξ ἄλλου, καὶ τὀτε συνδιάζομε ἤδη ὑπαρχούσας λέξεις τῆς ἑλληνικῆς, ὥστε νὰ περιγράψωμε μία νεωτεριστικὴν συγκεκριμένην ἢ ἀφηρημένην ἰδέαν, ἔννοιαν (ἐὰν διέφυγεν τῆς προσοχῆς τῶν ἀρχαἰων Ἑλλήνων) ἢ ἀντικείμενον. Δυστυχῶς, σήμερον ἡ κακοποίησις καὶ ἐκβαρβάρισις τῆς ἱερᾶς γλώσσης μας, τῆς γλώσσης τῶν Θεῶν, κατὰ τὸν Μάρκον Τίλλιον Κικέρωνα, ἔχει καταλήξει νὰ εἶναι τὸ πλέον ἀγαπημένον ἐθνικὸν ἄθλημα («σπόρ» κατὰ τοὺς ξενομανεῖς καὶ μισέλληνας), ὅπου ὅλοι, δημοσιογράφοι καὶ πολιτικοί, οἱ δήμιοι τῆς γλώσσης μας, φιλόλογοι, γλωσσολόγοι, καθηγηταί, διδάσκαλοι, ὄλοι των ὑποτιθέμενοι θεματοφύλακες τῆς γλώσσης μας, πανεπιστημιακοί καὶ ἐπιστήμονες ἁπάντων τῶν ἐπιστημῶν ἀγωνίζονται μανιωδῶς καὶ φανατικῶς ποῖος θὰ ἐπιτύχῃ τὸ ἰσχυρότερον πλῆγμα κατ᾿ αὐτῆς, μὲ ἀπώτερον σκοπὸν τὴν χαριστικὴν βολήν διὰ τὴν πλήρην ἐξαφάνισί της. Ἂς ὄψεται καὶ ἡ ἀδιαφορία καὶ ἡ φυγοπονία τῶν ὑπολοίπων. Εἶπεν ὁ Ὀδυσσεύς Ἐλύτης, «...ὁ λαός τὴν τήρησε μὲ θρησευτικὴ προσήλωσι καὶ ἀντοχὴ, ἀξιοθαύμαστη μέσα ἀπὸ δυσμενεὶς ἑκατονταετίες. Ὤσπου ἤρθαμε ἐμεῖς μὲ τὰ διπλώματα καὶ τοὺς νόμους νὰ τὸν βοηθήσωμε. Καὶ σχεδὸν τὸν ἀφανίσαμε.» Εὐτυχῶς ὑπάρχουσιν οἰ ξένοι οἱ ὁποῖοι ἐπιμένουσιν εἰς τὴν διατήρησι καὶ σωτηρία της. Ὅταν οἱ νεοέλληνες λέγουσιν Ἀκρόπολη, οἱ ξένοι λέγουσιν, εὐτυχῶς, Ἀκρόπολις. Νὰ σᾶς θυμήσω τὸν περιηγητήν ὅστις ἐρώτᾶ τὸν περιπτερᾶν «Βούλομαι ἐς Ἀκρόπολι ἰέναι», καὶ αὐτὸς ἀπαντᾶ, I don’t speak English.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
Σύντομα θα ξεκλειδώσουμε τα σχόλια και θα επιτρέψουμε το τρολάρισμα.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ¨Η ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Να επιτραπεί η καύση των νεκρών στην Ελλάδα;

Τι θεματολογία και event θα προτιμούσατε;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις