ΤΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ ΟΙ ΕΛ ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ «ΤΙΜΗ» ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ...


Δύσκολες εποχές δύσκολοι καιροί, για ποιους όμως; Τα μαγειρεία του «Ελληνοχριστιανισμού» μάθαμε ότι πρόσθεσαν στο μενού εκτός από τα χαλασμένα κοτόπουλα και τα νερόβραστα μακαρόνια που ο καλός χριστιανός Παππούλης πρόθυμα προσφέρει με την χορηγία φυσικά άλλων και την καινούρια σπεσιαλιτέ του «Παστίτσιου». Την τέχνη του μαγείρου με αρκετή δόση ερασιτεχνικού ζογκλερισμού ζήλεψαν και άλλοι.

Άλλοι γλύφουν τα δάχτυλά τους με το παστίτσιο γλείφουν επίσης και τους απατεώνες ορθόδοξους χριστιανούς που κατασκευάζουν ψεύτικα θαύματα ή ακόμα χειρότερα αναπαράγουν ως αληθινό το κόλπο που χρησιμοποίησε για να τους ξεσκεπάσει ο νεαρός δηλαδή εκείνο το ψεύτικο θαύμα που στάλθηκε στα περισσότερα ορθόδοξα μπλογκ κάτι σαν και αυτό της επονομαζόμενης ομάδας «εθνικών» Λακωνίας(που αν και δεν το αναπαράγει μόνο και μόνο για να μπορέσει να παίξει το ρόλο που του ανατέθηκε υπερασπίζεται όμως πρόθυμα την πηγή της πνευματικής καθυστέρησης) τα οποία άρχισαν να το αναπαράγουν αμέσως ηλιθιωδώς ώστε να γίνει σύντομα πρωτοσέλιδο φανατικής χριστιανικής φυλλάδας, μιλάμε δηλαδή για το ξεσκέπασμα της απατεωνιάς ...; έτσι παλικάρια μου.
Όπως και να το κάνεις όμως άλλοι αγανακτούν με τα κολοδάχτυλα και άλλοι είναι εκείνοι που τα γλύφουν από το «Παστίτσιο». Αν συνοδεύεται και με χαβιάρι από τον «φίλο» Πούτιν το ξανθό γένος και την παρουσία των ΕΛ είναι ακόμα καλύτερα ...;έτσι παλικάρια μου.
Επειδή είστε χοντρό αστείο τελικά να απαντήσουμε και εμείς αρχαιοπρεπώς ...;έτσι παλικάρια μου. Χαιρετίσματα στην γραμματεία του κόμματος σας.
«ΕΛΛΗΣΙ Δ' ΩΣΠΕΡ ΕΘΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΓΛΩΤΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΣ ΙΔΙΟΣ, ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΙΔΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΑΛΛ΄ ΎΜΩΝ ΓΕ ΟΥΔΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΕΝΕΙ ΤΟΙΣ ΠΟΛΛΟΙΣ ...;»
Μετάφραση
«Όπως οι Έλληνες χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερα έθη, θεσμούς, γλώσσα και τρόπο ζωής, έτσι και οι άνθρωποι εν γένει από την εμφάνιση και την συμπεριφορά τους. Αλλά εσείς, ούτε καν τα ονόματα σας κρατήσατε οι περισσότεροι ...;«
Απολλώνιος Τυανεύς, επιστολή «Ίωσιν».

Να μας φέρετε και άλλους σαν του λόγους σας, πάντα το προνοείν είναι απαραίτητο σας ευχαριστούμε.
Και για μία ακόμα φορά συμπληρωματικό το παρακάτω κείμενο:

ΙΔΙΟΠΟΙΗΣΗ - ΟΙΚΕΙΟΠΟΙΗΣΗ - ΕΠΑΝΑΦΟΜΟΙΩΣΗ

Μία από τις τεχνικές «ήσυχου πολέμου» («quietwar») είναι η ιδιοποίηση - οικειοποίηση. Η στοχευόμενη ομάδα κτυπιέται, ολικά, με δόλια ιδιοποίηση - οικειοποίηση του όλου αγώνα της, ή, μερικά, με δόλια ιδιοποίηση - οικειοποίηση των βασικών σημάτων της (ρητορική, εμβλήματα, κ.ά.).
Ιδιοποίηση είναι η ενέργεια του ιδιοποιούμαι (μετατρέπω κάτι σε κτήμα μου), οικειοποίηση η ενέργεια του οικειοποιούμαι (μετατρέπω κάτι σε δικό μου). Επί του προκειμένου, οι δύο όροι σημαίνουν τον σφετερισμό ή την υφαρπαγή μιας ολόκληρης προσπάθειας ή των βασικών της εργαλείων, με σκοπό την ουσιαστική ακύρωσή της.
Χρησιμοποιώντας κάλπικες εξωτερικές ομοιότητες, την ανειλικρίνεια των οποίων δεν μπορεί να διαγνώσει η μάζα, αγωνιστές - μαϊμούδες παραδίδουν φανερά ή κρυφά τον αγώνα στα χέρια εκείνων ενάντια στους οποίους αυτός είχε αρχικά ξεκινήσει.
Για να επιτευχθεί αυτό μέσα από την αγωνιζόμενη πλευρά, εξουδετερώνονται προηγουμένως οι κανονικοί ηγέτες της. Για να επιτευχθεί έξω από την αγωνιζόμενη πλευρά και ενάντιά της, δημιουργείται και πριμοδοτείται μία καινούργια πλευρά - μαϊμού. Το στίγμα της πλευράς - μαϊμούς πρέπει αρχικά να δείχνει «παραλληλία» προς την κανονική, μέχρι να αισθανθεί αρκετά ισχυρή για να την κτυπήσει. Εάν αντιστρατευθεί εξαρχής, η πλευρά - μαϊμού «καίγεται» και το εγχείρημα αποτυγχάνει.
Μερική εξουδετέρωση του αγώνα μπορεί να επιτευχθεί και με την λεγόμενη επαναφομοίωση (rιcupιration): οι επικίνδυνες ιδέες ή τα επικίνδυνα αιτήματα εμπορευματοποιούνται ή αποχωρίζονται από την συνολική διεκδίκηση και, ως μεμονωμένα στοιχεία, επανεντάσσονται σε αυτό το οποίο απειλούσαν.
(από το εσωτερικό σεμινάριο του Υ.Σ.Ε.Ε. «Μεθοδολογία διάλυσης οργανώσεων και τρόποι επιτυχούς αντιμετώπισής της», 6 Νοεμβρίου «2009»)
http://alfeiospotamos.pblogs.gr

Δημοσίευση σχολίου

Επιτρέπονται σχόλια σε ότι γλώσσα θέλετε, φυσικά και σε greeklish.
ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΩΝ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ

ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ Ή ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ

Νεότερη Παλαιότερη

'